1. Vispārīgi noteikumi
Šie noteikumi regulē attiecības starp social.tech SIA, reģistrācijas Nr. 40203514705, juridiskā adrese: Rīga, Augusta Dombrovska iela 75 k-2 - 8, LV-1015 (turpmāk – Uzņēmums) un tā klientiem (turpmāk – Klients), kas izmanto uzņēmuma tīmekļa vietni un piedāvātos pakalpojumus.
2. Pakalpojumu apraksts
Uzņēmums piedāvā mobilo lietotņu un tīmekļa risinājumu izstrādi, projektēšanu, uzturēšanu, konsultācijas un tehnisko atbalstu, kas tiek nodrošināti saskaņā ar individuāli noslēgtu līgumu vai tiešsaistes pasūtījumu.
3. Pasūtījumu noformēšana un maksājumi
Pasūtījumi tiek veikti, izmantojot uzņēmuma tīmekļa vietni, e-pastu vai citu rakstisku komunikāciju, precīzi norādot izvēlēto pakalpojumu un prasības. Maksājuma nosacījumi tiek individuāli noteikti līgumā vai apstiprināti pasūtījumā, un pakalpojuma sniegšana tiek uzsākta tikai pēc apmaksas saņemšanas, ja vien nav vienošanās par citu kārtību.
4. Pakalpojumu kvalitāte un garantijas
Uzņēmums nodrošina pakalpojumus atbilstoši vispārpieņemtām industrijas normām un standartiem. Garantijas noteikumi par sniegtajiem pakalpojumiem tiek atrunāti individuālajā līgumā.
5. Atbildības ierobežojumi
Uzņēmums nav atbildīgs par jebkādiem tiešiem vai netiešiem zaudējumiem, kas var rasties Klientam, trešajām pusēm vai citiem lietotājiem sakarā ar:
-
Nepareizu vai neatļautu pakalpojumu izmantošanu;
-
Tehniskām problēmām, kas radušās ārpus Uzņēmuma kontroles;
-
Informācijas noplūdi vai zudumu, ko izraisījuši Klienta drošības pārkāpumi vai trešās puses ļaunprātīga rīcība.
6. Intelektuālais īpašums
Visas intelektuālā īpašuma tiesības, kas saistītas ar Uzņēmuma pakalpojumiem, pieder Uzņēmumam līdz brīdim, kad Klients ir pilnībā izpildījis visas savas maksājumu saistības. Tikai pēc pilnīgas samaksas veikšanas šīs tiesības tiek nodotas Klientam saskaņā ar noslēgto līgumu.
7. Atbildības ierobežošana nepārvaramas varas apstākļos
Uzņēmums netiek uzskatīts par atbildīgu par jebkuru pakalpojuma neizpildi vai aizkavēšanos, ja šādi apstākļi radušies nepārvaramas varas (force majeure) dēļ (piemēram, dabas katastrofas, valdības darbības, karš, pandēmijas, tehniskas kļūmes, elektrības padeves traucējumi u.tml.).
7. Privātums un datu aizsardzība
Uzņēmums apstrādā klientu personas datus atbilstoši Privātuma politikai, kas pieejama uzņēmuma tīmekļa vietnē.
8. Strīdu izšķiršana
Jebkādi strīdi vai nesaskaņas tiek risinātas pārrunu ceļā. Gadījumā, ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
9. Izmaiņas Noteikumos
Uzņēmumam ir tiesības veikt izmaiņas šajos Noteikumos jebkurā laikā, informējot par izmaiņām savā tīmekļa vietnē. Izmaiņas stājas spēkā nekavējoties pēc to publicēšanas.